Körte szilva lekvár 14 kg
Tisztességes körte lekvár gasztronómiai csomagban 14 kg.
A sütéshez és a közvetlen fogyasztáshoz alkalmas gyümölcs töltés.
A termosztálható körte szilva lekvár ízét kóstolja meg. Könnyen és gyorsan használható pite, strudels. Ezt a fajta körtefajtát kifejezetten fregálisra fejlesztették ki. Ár / csomag
Szín: barna-sárga
A termékeket a szállító és az ügyfél tárolja:
száraz és tiszta helyiségekben, jól szellőztetett
1 - 25 ° C hőmérséklet
hűvös helyen kell tartani
relatív páratartalom 0 - 75%
Megnyitás után 30 napon belül használja fel
Súly (brutto) | 14000 g |
Nettó súly | 14000 g |
Származási ország | Csehország |
A termék listázva van: | Dzemek és lekvárok Gasztrocsomagolás |
Átlagos tápanyagértékek 100 g
Energiaérték | 1159 kJ |
Energiaérték | 276 kcal |
Teljes zsírtartalom | 0.31 g |
- ebből telített zsírsavak | 0.06 g |
Szénhidrátok | 66.34 g |
- ebből cukok | 62.21 g |
Fehérje | 1.22 g |
Rost | 3.47 g |
Só | 0.13 g |
Termékösszetétel
Gyümölcspüré (alma) (61%), gyümölcspüré (körte) (29%), glükóz-fruktózszirup, cukor, E330 sav, aroma. A gyümölcs tömege 1 kg termékben min. A természetes édesítőszerek teljes tartalma 100 g termékre vonatkoztatva: 63 g. |
A Zeelandia Royal Group egy családi vállalkozás, amelynek több mint 100 éves hagyománya van a cukrászok és pékáruk minőségi alapanyagának előállításában, nemcsak szülőföldjükön Hollandiában, hanem az elmúlt évtizedekben a világ 70 másik országában. Amikor Herman Johan Doeleman pék 1900-ban Zeeland tartomány legészakibb szigetén, Zurrikzeêben kezdett gyártani és eladni zselé kekszeket és egyéb finomságokat, úgy tűnt, nem tudta, hogy csak negyed évszázaddal később büszke lesz a "Beszerző a királyi háztartásra!" Címre. és örökségét nemzedékek óta megőrzik.
HU - Futár GLS | Hétfőn 05. 13. |
Áru visszajuttatásának garanciája
Túl sokat vásárolt, vagy a szín nem megfelelő? Nem bánom. Ingyenes visszatérési garanciaprogramunknak köszönhetően a szállítmányt 14 napon belül, teljes kézhezvételétől számítva, ingyenesen visszaküldheti. És nem számít, ha teljes mértékben eláll a szerződéstől, csak a rendelés egy részét adja vissza, vagy igényt terjeszt elő.
Hogyan működik az ingyenes visszatérési garancia?
- Ha igényt nyújt be (pl. Sérült áruk) - kérjük, először nyomtassa ki és töltse ki ezt az űrlapot panaszprotokoll - a panaszokra többek között az irányadó, panaszkezelési eljárás
- Ha a szállítás kézhezvételétől számított 14 napon belül eláll a szerződéstől, kérjük, nyomtassa ki és töltse ki a megtalált űrlapot itt.
Küldünk önnek visszaigazolást postai úton a postai megrendeléshez, majd ráragasztjuk a szállítmányra, és elvisszük a legközelebbi gyűjtőhelyre. A listájuk itt található. Csak hozza meg a csomagot a jegyzetet, és mi a saját költségén juttatjuk el a központi raktárunkba.
Az áruk kiszállítása után (általában egy héten belül) új árukat vagy pénzt küldünk az Ön által küldött űrlapon írt számlára.
Az árut úgy küldje vissza, hogy visszatérő jegyet kér tőlünk, majd személyesen elviszi a legközelebbi Csomagküldő fiókba a csomagot.
Ha nem akarja használni az ingyenes visszatérési garancia szolgáltatást.
Postacím:
PNM International s.r.o.
Zavodni 540/51
73506 Karvina
Czech Republic